Ahad, Ogos 24, 2008

Carta warna Kristal



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cantik gubahan koleksi awak...harga bahan mentah memang sedang meningkat naik dan amat susah untuk mendapatkan supplier yang bersesuaian..

Disini saya ada menyediakan bahan-bahan loose untuk pembikinan aksesori kristal dan mutiara dgn harga yang berpatutan. Sekiranya berminat boleh hubungi saya di talian 013-8682983

terima kasih

Kristal Aksesori berkata...

salam ziarah..cantik koleksi disini...

Tanpa Nama berkata...

Ok..juga...saya pun suka juga kpd kristal...lawati blog saya di blingblingkristal.blogspot.com/roha's design

nazura,nadira,nazira,nadzmi and nazrin berkata...

Aslmkm Ita,

Cantik hasil kerja ita...saya juga buat aksesori kristal tapi lebih tumpukan kepada ikat suasa...saya juga mengajar.Jika ita minat nak belajar, contact saya..

Nazura
012-9565126